dimarts, 25 de setembre del 2007

Re-start


Ja hi tornem a ser, ja he tornat a començar!

avui he tornat a començar el curs lectiu a la Pompeu. I avui també he acabat les classes d'aquesta setmana, ja que demà no tinc pràctica. Però val a dir que no m'ha agradat tornar a fer lo mateix de l'any passat, amb l'única diferència que m'apliquen Bolonya i que els nous no els conec i no m'han acabat de convèncer i menys encara quan he vist que no hi havia cap noia maca. :P

Però be, donaré una mica de temps a la gent i la uni a veure si m'acostumo de nou a la dinàmica, tot i que em costarà força. Però bé, tampoc tinc gran cosa a dir, així que avui faré el post més curt de la història d'aquest bloc, au salut a tothom!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Tot el que escrius jo ho trobo a l'inefable "El periodicu", veu del seu amo i sectari com pocs, amb l'agreujant que van de "progres".