divendres, 2 de novembre del 2007

De Girona a Llançà i desprès a Puigcerdà!


Rodolí! xD.

Doncs sí, aquest és el planning que tinc per aquest pont llarg, que de fet ja va començar ahir dijous, que l'Eli, l'Andreu i jo vam anar a Fires de Girona i a dormir a l'apartament de l'Andreu a Llançà. Val a dir que tan en Raül, que va preferir quedar-se a Tona amb una altre persona, com l'Àlex, que tenia classe avui a Barcelona, com en "Xixa" i en Pérez que no van poder venir al final per incompatibilitat d'horaris, es van quedar sense una divertida tarda- vespre per la capital gironina i un concert amb gust a empat del Barça, a cervesa d'importació, a fred i a olor de fotos del rei cremades.

Girona és una ciutat meravellosa! De fet totes les comarques gironines (sobretot el Montseny i l'Empordà) tenen quelcom que m'encanta i em fa sentir bé i com a casa. Un cop vam aparcar el cotxe, ens vam perdre pels carrers i carrerons de la Girona medieval i ens vam sentir com si estiguéssim voltant pel casc antic de Vic, que de fet és com Girona però de mida més reduïda. Després de sopar al Telepizza (2x1! xD), escoltar mitja part el Barça al cotxe i l'altra mitja a una cerveseria dels multicines Oscar; vam anar al concert que aquella nit hi havia a les Barraques: La Carrau i Obrint Pas. La veritat és que m'ho vaig passar molt bé, tan amb els primers com amb els segons, tot i ser la sisena vegada aquest any que els veig. Quan va acabar el concert, vam dirigir-nos cap a Llançà, on teníem tres quarts d'hora de viatge ( bé, això és el que em van dir, perquè tan bon punt vam entrar a l'autopista i fins que no vam arribar al revolt de davant de l'apartament de l'Andreu no em vaig despertar he he...).

I avui, un cop llevats i esmorzats, m'han acompanyat fins l'estació de tren on he agafat un Regional Express ( que anava i ha arribat a l'hora!) que m'ha portat fins a Girona de nou i allà he agafat l'Eix-Bus fins a Vic. Ara soc a casa, a Gurb i demà a dos de sis del matí, mon tiet em passarà a buscar direcció a Puigcerdà, per anar a la fira del cavall, on veig que em cardaré de fred i encara em trobaré en Carretero xD. Però bé, ja veurem com anirà... Ens veiem la setmana que bé!

Petons i Salut a tots/es!

PD: no volia deixar d'anomenar unes quantes poblacions del país tal i com es deien a l'època del "Quico": Demasiado limpio de cabritos (Massanet de Cabreres), Prados del Merluzar (Prats de Lluçanès, Villagratis del penedes (Vilafranca del Penedès) , Paredes del Valle (Parets del Vallès), Calores de Montequiero (Caldes de Montbui), Higueras (Figueres), la escalera (l'Escala), Camporedondo (Camprodon), Tiró (Llançà) i els mítics San Quirico de Besora (Sant Quirze de Besora), San Cucufate (Sant Cugat), San Bartolomé del Grado (Sant Bartomeu del Grau) i Vich (Vich igualment xD).

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Ignasi!! Vaig estar a poquíssims km de Llançà!! Vam visitar el Port de la Selva, després de Cadaqués, Roses, Sant Pere de Rodes, Port LLigat... excursió en família, ja se sap. Un petonet maco!!

(per cert, et vas perdre els vídeos i paranoies de dimecres, quan vas marxar a fer el got!)

M. ha dit...

Vich és amor.