dijous, 22 de novembre del 2007

Me'n vaig a Granada!

Doncs sí!

Avui m'he llevat de molt bon humor. m'he dutxat, m'he vestit i he esmorzat i he anat cap a la parada per agafar el bus i anar a la uni. Un cop allà he vist que avui no hi havia classe de història, així que me n'he anat al despatx del sindicat a fer feina i actualitzar el bloc.

Apart del fet de no tenir més classes fins dilluns que ve, el que em fa estar de bon humor és el fet que ahir al vespre en Raül em va dir que se'n anava a Granada pel febrer amb companys de la uni i si hi volia anar. No vaig tardar ni dos minuts a dir-li que sí. De fet tenia moltes ganes d'anar-me'n de viatge uns dies fora del país per desconnectar una mica de tot i aquesta proposició era el que estava buscant.

El viatge amb avió ens costa només 20€ i hi estarem 5 dies allà. Cinc dies que aprofitarem per visitar la ciutat ( tot i que jo ja hi havia estat de petit) i veure si la fama de Bohèmia i de ciutat universitària per excel·lència és certa o exagerada.

Així doncs, ja ho sabeu si del 6 a l'11 de febrer no sabeu què fer i voleu anar a Granada, esteu tots i totes convidats (sobretot totes :p)!

PD: Uns quants blocaires osonencs estan organitzant una trobada de blocaires a nivell d'Osona i que parlin mínimament de política. Des d'aquest humil bloc es vol felicitar la iniciativa i rep tot el suport perquè aquesta tiri endavant, la meva assistència a aquesta trobada serà confirmada quant hi hagi data i hora fixada.

Salut!

5 comentaris:

M. ha dit...

Granada té un gran patrimoni arqutiectònic, no deixis de visitar l'Alhambra! [sí sóc una repel·lent d'humanitats xD]

Anònim ha dit...

Que n'estic de content que vagis a l'indret d'on són els pares de més d'un independentista radical (no és per modèstia).

Jo de Granada t'ho recoman tot. És una ciutat tan maca, i que me porta taaaaants records.

Gaudeix-ne. ;)

Ignasi Bosch ha dit...

Josep i Marta, no patiu que tindré temps de sobres per visitar-ho tot! sobretot les unigresques! :P

M. ha dit...

No puc creure'm que m'hagis deixat un comentari al meu bloc.


I responent-te al que em dius, que passa si em poso punki? Tsss. xD

Anònim ha dit...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!