dimecres, 23 d’abril del 2008

I Sant Jordi matà el drac...

... i del seu cos en brotà una rosa que la regalà a la princesa, o això diuen.

Bé, per fi ha passat Sant Jordi. I no ho dic com si no m'agradés aquesta Diada, al Contrari! És un dels dies que més m'agraden de l'any: Gent al carrer, quinze mil milions de paradetes, llibres i roses (que estrany!), bon temps, indica que l'estiu està ja proper i també indica que la Xixonenca de Vic està oberta i ja puc anar a fer una llet merengada amb canyella o bé una orxata, detalls i regals a la gent que estimes i que t'estima, en resum és un dia d'estar al carrer per respirar el caliu de la gent passejant i també veure tot tipus d'associacions que es publiciten i de pas fan algun caler. Una diada feta pel Poble i del Poble.



El motiu per dir que ja tenia ganes que passés, és perquè aquesta setmana passada he anat de bòlit tot acabant de preparar les tres presentacions que Estudiants en Acció ha fet a la UPF. El dilluns, Sara Bailac (encara alumne) i Hèctor López Bofill (Professor), van presentar els seus llibres, "l'inventari d'efectes perduts" i "El principi satànic" respectivament. El primer és un recull de poesies sobre les diferents fases de l'amor comparades amb les quatre fases lunars. El segon és una novel·la d'alt contingut eròtic que explica les aventures i desventures d'un professor universitari (tot i que l'Hèctor assegura que no és un autoretrat!).

Dimarts va ser el torn de'n Saül Gordillo amb el seu "Nació.cat". Aquest és una explicació de com va desenvolupar-se la batalla per aconseguir el domini (.cat) en reconeixement de la realitat lingüística que existeix als Països Catalans i que fins ara no tenia cabuda dins la Xarxa. Val a dir que personalment estic satisfet d'ambdues presentacions, ja que les vaig trobar molt interessants i il·lustratives per tal d'ensenyar la realitat editorial que existeix en aquest país, mirat des de tres visions diferents: una alumne de polítiques, un professor de Dret Constitucional i un periodista de força calada a Internet.


Però la setmana encara no s'ha acabat: Dissabte a les 4 de la matinada surt el bus que em portarà a mi i a uns quants patriotes cap al sud del país, a Alacant, per commemorar uns fets que van canviar l'esdevenir del País Valencià d'una manera molt important, i que més tard, afectaria a la resta dels Països Catalans. Doncs dissabte serem allà amb el puny alçat i recordant que allà el feixisme espanyol priva el dret de veure TV3 (aquella perillosa televisió separatista, maçònica i pancatalanista).



Finalment, tornant al llibre de la Sara, últimament són temps de Lluna Nova . El món avança i nosaltres amb ell no ens aturarem!


4 comentaris:

Unknown ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Unknown ha dit...

Tots som JERPV: Tots sortim al carrer!

Jeje, doncs sí, ja s'ha acabat el cap de setmana de festa i lluita (millor combinació impossible), i amb ell el cansament mortal, les ganes de dormir i mal per tot el cos (putu autocar!).

Però tot quedi dit: l'any que ve repetirem, perquè per molt que ara maleïm el nostre estat físic i anímic, sabem que la nostra solidaritat amb els companys i companyes del sud del país ens necessiten, així com els necessitem nosaltres a ells.

Per molts xupitos de tequila més, cheee!

Anònim ha dit...

Felicitats, té molt de merit que als 20 anys ja ahgis aconseguit estar vetat de per vida a les JERC i a Esquerra. Nano tu si que tens visió política

Ignasi Bosch ha dit...

Bè, primer dir que m'ha sorprés el comentari.

Segon, jo a pesar de no haver votat ni al Puigcercós ni al Ridao respecto molt la seva victòria, pel simple fet de que he pogut dir-hi la meva amb el meu vot. Felicitats per ells, ara bé, davant seu tenen una responsabilitat molt gran, sabran fer-ho bé? ja ho vorem...

Tercer, jo me la porta molt fluixa que el dia de demà no estigui treballant a la Generalitat o al partit, ja que aquest no és l'objectiu pel qual jo milito a aquests llocs. Jo no m'amago del que penso i si crec una cosa, actuaré en consequència perquè jo no tinc res a perdre, els trepes en canvi, si que realment haurien d'estar preocupats, a no ser que ja estiguin colocats de ben joves, és el teu cas?

Per últim, una pregunta: ja que no et dignes a ser valent i posar un nom a aquesta afirmació que has fet, tan sols un petit dubte que m'ha sorgit; la PDA amb la qual has enviat aquest missatge te l'han donat per estar endollat al partit o la Generalitat, o bé te l'han comprat els papes? Perquè si és el primer cas, felicitats per ser un grimpador de primera sense escrúpols, a veure si ets tan digne de dir-me això en persona. Si és el segon, a més d'un mindundi ets un talòs per seguir el joc a la gent que no es creu el projecte, sinó que només mira pels seus pròpis interessos, gent que fa mal al parit.

En fi, salut i a veure si la pròxima vegada poses nom i cognom.