diumenge, 9 de setembre del 2007

Habbemus Tele!


Doncs aprofito que faig un descans de Introducció al Dret per actualitzar el Bloc, i per parlar del canvi de pis que he fet aquest estiu i que fins ara no havia mencionat.

Ara visc més amunt de Sagrada Família, tocant amb la frontera de la Vila de Gràcia i a dues illes de cases d'on tenen el pis l'Andreu, en Raul i l'Àlex. Com ja sabeu ( o no), abans vivia al barri de Sants amb quatre persones més: La Núria i la seva parella, en Miquel, en Xevi i la Natàlia. És a dir, érem tres Osonencs (Jo, Núria i Xevi), en Miqui era del Baix Llobregat ( O "der Bajo!"), concretament de Sant Boi, i la Natàlia que és Xilena. Val a dir que ells han fet que el meu primer any vivint fora de casa, sigui inoblidable i el millor que he viscut fins al moment ( ja se que per vosaltres no xD).

Però la vida segueix i cadascú segueix el seu camí, i el meu camí m'ha portat a anar a viure a l'Eixample dret amb dues persones més: La Clara, una noia de Cervera i que aquest any estudiarà Infermeria a un centre adscrit de l'Autònoma i en Gil, company de Vic i que aquest any començarà a estudiar Polítiques a la UB (mira que no venir a la Pompeu... ¬¬).

De fet ja porto vivint al pis jo tot solet des de la setmana passada, però ahir els meus pares i ma germana van baixar a Barcelona per veure'm, ja que m'enyoren molt més que jo a ells, i van baixar la Tele que teníem al menjador, ja que al pis ara no n'hi havia.

Això no hauria valgut cap post si no hagués sigut per l'esforç que vam haver de fer mon pare i jo per pujar aquest collons de tele fins al meu pis, que és el tercer més un principal, ja que al mini-ascensor que tenim no hi cabia de cap de les maneres. Per tant, després de aproximadament vint minuts de pujar a poc a poc i descansant a cada replà, vam arribar al meu pis i la vam col·locar al menjador. Val a dir que és un llamp de tele, d'aquelles que són a prova de bombes, ja que deu tenir més de deu anys i grans com un 747 de la companyia Boeing.

Però l'esforç ha valgut la pena, i més ara que ja està al seu lloc, tot i que falta sintonitzar-la. Però tenim un problema; el lloc que ara ocupa la tele, abans hi havien les ampolles d'alcohol i ara no se on col·locar-les, per tan, Clara i Gil, o busquem un lloc on posar-les o anem a fer una visiteta a l'Ikea i comprem un moble petit per deixar-les allà i evitar que les petem, sobretot si estan plenes!

Però bé això ja ho discutirem, bé me'n vaig a dinar, au Salut i feliç Diada a tothom!

2 comentaris:

M. ha dit...

Osti, no tenia ni idea que t'havies canviat de pis. Ja no m'expliques res, eh? Tssss. xD

Que passis una bona diada, ja que dubto que et vegi a la convocatòria de l'EI. xD

Ignasi Bosch ha dit...

Tampoc em preguntes res xD.

Hehehe jo a la convocatoria de l'Eesquerra Independentista si que hi aniria, com ja he fet els dos darrers anys, però aquest em portaré bè i em dedicaré a estudiar per l'últim exàmen, tot i que potser em deixo caure alguna hora a veure com està el pati.

PD: a la convocatoria que no aniré segur serà a la "unitària" de l'EIR. xD