diumenge, 6 de gener del 2008

Dies, paraules i seniments que corren però que no s'esborren

Corren (Gossos)

És tard, no sé quina hora és,
però és fosc fa estona.
És fàcil veure que no hi ets,
ni un paper, ja poc importa.
Poso els peus a terra, vull caminar,
necessito despertar en un dia radiant.
Encara em queda temps per descobrir
tot allò que m'he amagat i que no m'he volgut dir.

Corren, corren pels carrers, corren
paraules que no s'esborren, imatges que no se'n van.
I ploren, ploren pels carrers, ploren
com gotes d'aigua s'enyoren, aquells que ja no es veuran.

Difí­cil descobrir qui soc avui­.
Una gota em cau mentre un altre em treu la set.
Plou i fa sol alhora
Tomba la bala bala,
tomba la bala que m'apuntava, era la meva
i jo mateix em disparava.
Raig de llum il·lumina'm, treu-me el fum.
Una revolució dins meu, la sedueixo i es transforma
No s'esborren, en conformo en mirar-me
Mirar-me de dins cap a fora.

On puc anar-te a buscar? Nena no és broma...
Hauria d'haver estat diferent,
però en un moment s'han tancat les portes.
Poso els peus a terra, vull caminar
necessito despertar en un dia radiant.
Encara em queda temps per descobrir
tot allò que t'he amagat i que no t'he volgut dir.

Corren, corren pels carrers, corren
paraules que no s'esborren, imatges que no se'n van.
I ploren, ploren pels carrers, ploren
com gotes d'aigua s'enyoren, aquells que ja no es veuran.




Primera actualització d'aquest 2008, a poques hores d'agafar el tren que em portarà a la rutina de nou. A sobre, una gran cançó de Gossos, a pesar de que no m'agraden gaire, saben explicar prou bé la meva situació actual.

Aquest any que ja hem encetat, ha començat fred, gris i ple de menjars familiars (de fet com tots els començaments d'any). Però a pesar de que m'hauria agradat que tot hagués estat diferent i que el que m'omplia els ulls de goig hagués pogut continuar, no ha estat possible. Ara, encara no he vist res que aconsegueixi omplir de nou el meu cos d'escalfor i felicitat; però avui m'he despertat en un matí radiant i a pesar que m'hauria agradat que les coses haguessin anat diferent aquest any que ja vam deixar enrere, el sol i la serenor amb la qual s'ha llevat avui Gurb poden significar una senyal de canvi i de retorn a aquells dies de felicitat que tan lluny em queden. Però bé, ara toca menjar-me el Tortell de Reis i gaudir d'aquesta última reunió familiar nadalenca. Com diu el poeta: "Que tinguem sort!".


PD: La foto de la pipa és perquè aquest any nou també m'ha portat una pipa nova, ja que he començat a fumar pipa. Que Bohemi que soc, xD.



6 comentaris:

Anònim ha dit...

i tant bohemi tu!!! jejeje va bé l'any nou? des de la nit de cap d'any que no et veig!!

molta sort amb tornar a començar amb al rutina jo....a fer exàmens....aix...


un petonet

Anònim ha dit...

i tant bohemi tu!!! jejeje va bé l'any nou? des de la nit de cap d'any que no et veig!!

molta sort amb tornar a començar amb al rutina jo....a fer exàmens....aix...


un petonet

M. ha dit...

També odio el grup, però m'agrada la cançó, però cada cop que escolto la cançó m'enrecordo que no m'agrada el grup, per això deixo d'escoltar la cançó i per culpa del teu bloc hauré de tornar a sentir-la.

O bé millor em callo, i segueixo estudiant.

Anònim ha dit...

Benvolguts/Benvolgudes blocaires,

A finals de 2007, un grup de blocaires osonencs vam impulsar Blocaires.Osona, que vol ser el col.lectiu de blocaires osonencs, obert a tots els que formem part de la blocosfera de la comarca.
L'objectiu de Blocaires.Osona, segons el manifest fundacional, és estimular i reivindicar la cultura blocaire, donar forma i contingut a la rica comunitat blocaire d'Osona i projectar-la amb força a la Catosfera.
El proper dijous 17 de gener, a 2/4 de 9 del vespre, a l'auditori del Col.legi d'Arquitectes de Vic, es portarà a terme la presentació pública de Blocaires.Osona en el marc de la presentació del llibre del blocaire de referència del nostre país, Saül Gordillo ( www.saul.cat), Nació.CAT.
Esperem comptar amb la vostra participació en aquest acte i en els propers que es facin.

Salutacions cordials,

Blocaires.Osona

Moisès Rial Medina ha dit...

T´he adherit a blocs al Prepirineu(http://blocsprepirineu.blogspot.com) i a Blocs Catalunya Central (http://blocscatalunyacentral.blogspot.com). Agrairia si hi enllacessis i enviessis mail.
Salutacions.
Moisès.

Unknown ha dit...

ACTUALITZA PIPERUUU!!! (ve de pipa xD)