dilluns, 20 d’agost del 2007

Visiteta ràpida a la Pompeu


Doncs si, avui a tres quarts d'una de la tarda he baixat cap a Barcelona amb un únic propòsit: fer una visita llampec a la biblioteca de Jaume I per anar a buscar un llibre que necessito pels exàmens que d'aquí quinze dies exactament començo.

El llibre en qüestió és: "Estratificación social y desigualdad. El conflicto de clases en perspectiva histórica, comparada y global." del senyor Harold R. Kerbo, "kerbo" pels amics.

I és que aquest llibre el necessito per l'examen del dia 3 de setembre de Sociologia II, que en vaig anular la convocatòria el març passat. Val a dir, que em podia haver estalviat tot aquest merder de baixar i pujar però en el seu moment em va semblar la millor cosa que podia fer, per tan...

Només afegir que la Pompeu està igual que sempre, amb les mateixes enganxines de les JERC tot i que una mica més descolorides pel sol, amb les cartelleres totes netes i amb molta menys gent que durant el curs. Però bé, m'ha agradat baixar i tornar a veure la facultat, encara que només hagi sigut per baixar i pujar de la biblio, m'he començat a mentalitzar que d'aquí no res ja tornaré a estar tirat pel terra del pati de Jaume I, assentat a la terrassa del bar amb tot de tasses de cafè i plats buits on hi havien entrepans o croissantets, amb la vanguardia de la Lídia fent nosa i tota la gent del grup de la classe a la que arribat a estimar i a sentir com quelcom propi sense el qual m'ha sigut estrany viure. Fins ben aviat!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

ohhh, quina il·lusió m'ha fet aquesta al·lsuió a la meva fantàstica Vanguardia!!! :D jejejeje. Tu i el Pere sempre critiqueu, però mai s'esteu de demanar-me-la cada dia!! ;) hehehehe
Doncs si, jo també tinc ganes de tornar a començar un nou curs a la Pomepeu: aquest any, es presenta brillant, com a mínim!!
Res nen, ves estudiant que jo he començat avui mateix!!

Petons!

M. ha dit...

I encara hi ha les cartelleres alliberades del SEPC? :D

Ignasi Bosch ha dit...

no mi e fixat marta xD

pro ja m'encarregaré que l'hi facin una neteja ;)